Baví tě organizace, komunikace a máš rád/a, když má věc řád? Hledáš smysluplnou práci v příjemném kolektivu, kde se naučíš spoustu nového a zároveň budeš důležitou součástí každodenního chodu realitní kanceláře? Do našeho týmu hledáme šikovného/šikovnou Junior asistenta/ku, který/á nám pomůže s administrativou, marketingem i koordinací zakázek. Pokud máš chuť učit se, jsi pečlivý/á a máš pozitivní přístup, rádi tě vše naučíme.
- Administrativní podpora makléřů– příprava smluv, kontrola dokumentů, práce s interními systémy.
- Komunikace s klienty– telefonická, e-mailová i osobní komunikace, domlouvání schůzek, poskytování základních informací.
- Organizace prohlídek nemovitostí– koordinace časů, potvrzení schůzek, příprava podkladů pro makléře.
- Zpracování inzerce– vkládání a správa nabídek na realitních serverech, práce s fotografiemi, videem, úprava textů.
- Tvorba marketingových materiálů– pomoc s přípravou popisků, prezentací a grafických podkladů k zakázkám.
- Správa sociálních sítí a tvorba obsahu– příprava příspěvků, natáčení a střih reels videí, spolupráce na kampaních.
- Správa databáze– evidence nemovitostí, aktualizace údajů, práce s CRM systémem.
- Zajištění provozu kanceláře– drobné pochůzky, objednávky kancelářských potřeb, podpora při eventech.
- Spolupráce s externími dodavateli– komunikace s fotografy, kameramany, úřady apod.
- Možnost růstu– v případě zájmu a šikovnosti možnost přechodu na vyšší pozici (např. asistent makléře nebo junior makléř).